Halverwege... De heenreis - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Sander & Wendy - WaarBenJij.nu Halverwege... De heenreis - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Sander & Wendy - WaarBenJij.nu

Halverwege... De heenreis

Door: Sander en Wendy

Blijf op de hoogte en volg Sander & Wendy

21 April 2012 | Verenigde Staten, Houston

Hoewel qua kilometers al over de helft, qua heenreis pas net. In andere woorden, we zijn in Houston.

De eerste vlucht is goed gegaan en had niet veel bijzonderheden op een kleine vertraging en een wat ruw laatste vlieguurtje na. Deze vertraging is onderweg voor het grootste gedeelte weer weggewerkt. Onderweg de ene film/serie na de andere gekeken want tja, je moet toch iets tijdens zo'n lange vlucht.

Zijn we eindelijk op Houston en dan beginnen de controlles die we op Schiphol hebben we gehad weer vrolijk op z'n Amerikaans opnieuw. Eerst bij de immigration een uur in de rij. Vervolgens konden we gelukkig snel door de douane omdat onze bagage automatisch door ging (dat gebeurt zelden in de us). En natuurlijk weer opnieuw door een veiligheidscontrole van 20 minuten.

Even jullie met berichtje op de hoogte houden en dan straks weer het vliegtuig in, we zijn er dan bijna :D.

We geven weer een update wanneer we in Guatemala zijn (dat zal rond een uur of 6 á 7 zondagochtend Nederlandse tijd zijn.)

Groetjes,
Sander en Wendy

• 22 April 2012 - 08:29

Pa En Ma V. Egmond:

Hoi Sander en Wendy,

Een uur voor immigration,behoorlijk lang.Gelukkig ging security bij jullie sneller dan bij ons.
    Hoop dat jullie goed slapen na aankomst in Guatemala stad.

Liefs
    Pa en Ma

• 22 April 2012 - 11:01

Cok Weeda:

Fijn dat de reis goed is verlopen tot nu toe. Goeie vakantie en de groetjes van opa en oma Weeda.

• 23 April 2012 - 18:10

Oma Lina:

ik heb jullie eerste foto gezien, via je vader. groetjes oma.