Singapore en Christchurch - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sander & Wendy - WaarBenJij.nu Singapore en Christchurch - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sander & Wendy - WaarBenJij.nu

Singapore en Christchurch

Blijf op de hoogte en volg Sander & Wendy

30 April 2014 | Singapore, Singapore

Na een lange vlucht zijn we zondag aangekomen in Singapore, in onze mooie hotelkamer op de 62ste verdieping met uitzicht op de marina bay en de haven. Vooral 's avonds een betoverend uitzicht om van te genieten met een wijntje in de hand. Overdag vooral warm en broeierig buiten en lekker koel binnen, soms zelfs koud. De stad is eigenlijk 1 groot winkelcentrum, een walhalla aan jurkjes, tasjes en schoenen, maar helaas zat mijn tas al bijna vol ;). Heel veel lekker eten, in elk winkelcentrum minstens 1 verdieping vol eettentjes. Ook mooie (botanische)tuinen en zelfs regenwoud midden in de stad.
In Christchurch zijn we vandaag aangekomen, een stuk kouder, maar de zon schijnt. En dat heeft 'ie al een tijdje niet gedaan, gelukkig zijn de voorspellingen goed. Nu op zoek naar eten bij de Re:start pop up mall gebouwd van containers bij het verwoeste centrum. Morgen de camper ophalen, maar eerst op tijd naar bed, maar niet te vroeg.

• 30 April 2014 - 14:35

Rob:

Zo kort weg en nu al veel gezien. Heel goede reis met de camper en ik kijk uit naar de volgende update met foto's.

• 01 Mei 2014 - 19:30

Martin:

Hele mooie opnames vooral dat regenwoud in stadsomgeving.

• 02 Mei 2014 - 16:12

Martin, Wilma En Matthijs:

Wat leuk om van jullie te horen!
    En wat een prachtige foto's. Leuk om zo een beetje te kunnen meegenieten.